Khamis, 9 April 2009

Antara Sekotak Dunhill 14 Dengan Nasi Goreng Mamak Ayam Dan Segelas Milo Suam

Salam,

Korang mesti sudah lali dengan life org yang perokok..... mesti mereka xboleh lari dpd rokok dalam seharian hidup dia...jika xada rokok mula ah jiwa kacau.... dulu masa aku sekolah ada kawan aku kata biar putus awek tapi jangan putus rokok..... besar juga pengaruh rokok ni dalam lifekan....

Apa yang aku nak katakan ialah merokok merbahayakan kesihatan dan kita akan dapat mcm2 penyakit kerananya.....tapi semua org sedia maklum akan hal ini...tapi still degil nak hisap gak....sampaikan sekarang kerajaan dah letak iklan kesan rokok ke atas manusia kat kotak rokok...
Lagi satu harga sekotak Dunhill 14 adalah RM 6.60 bermakna sebatang rokok lebih kurang RM 0.47 .... woooo mahal tul....still lg ada yg nak hisap.....xada nutrien pun....tapi kelakar lak bila ada kawan2 aku yg dakwa hisap rokok ni dapat vitamin b...hahahha xpernah lak aku dengar.....


Harga yang sama dan setara RM 6.60 aku boleh beli Sepinggan Nasi Goreng Mamak bersama Ayam Goreng dan Segelas Milo Suam...... kenyang perut dan berbaloi.... ada gak nutrien yg diisi dalam badan..... tapi ada org sanggup tinggalkan makanan ni kerana rokok...biar xmakan sehari tapi dapat hisap rokok sebatang....harap korang fikir2kanlah....

2 ulasan:

  1. da tau bahaya mmbezir..smoking watpe???tgk cam saya gaya hidup sehat..awek pon ramai...hahhaa

    BalasPadam
  2. hahaha...tambah vitamin...wakakaakkaa

    BalasPadam