Ahad, 11 April 2010

Jalan-jalan cari pasal....

Salam....

1.Pagi2x ahad ni aku bangun awal lak...nak repair motor aku....so aku gi ah call member aku si Ayid...jenuh tunggu dia sampai aku siap basuh semua baju2x aku....Ayid sampai jer aku pon terus jer ajak dia gi tgk cover set...sekali hampa ah...kedai yg biasa buka hari ahad tutup lak....

2.Pastu aku terus jer gi Sentul...dgn harapan dpt beli cover set baru...tapi hampa gak...cover set habis...hari Isnin gak aku dpt beli....Ayid jer ah dpt beli barang2x dia...

3.Untuk sedap an hati aku yg tgh panas ni aku pon gi ah beli peralatan ikan dgn ikannya sekali kat Jalan Pasar...so aku dah ada ikan yg cantik kat rumah...siap dgn feeder lg....

4.Balik jer UKM aku dah penat sgt....terus jer aku gi keluar makan dgn Ucop...pastu call makcik...hahaha...baru ok ini hari....Pelangi dah mula bersinar kembali....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan