Jumaat, 9 April 2010

Pelangi dan Perabot

Salam...

1.Aku sampai jer kat Sg Besi jam teruk....aiseh...ingat leh ah skip dpd jam ni bila ikut jalan baru...rupanya ada org accident pagi2x...

2.Pastu aku dapat akses ke Jurnal Teknologi Maklumat aku cari bahan utk next research aku....Motion sensor using machine vision...nampak senang..tapi...Hanya Tuhan saja yg tahu...pastu call makcik pujuk dia...hmmm semalam xdpt nak layan sgt dia sebab byk sgt benda nak kena buat dlm satu masa...aleh2x dah tido..apa lg merajuk ah dia....pastu aku dpt msg dpd Kak Ayu nak jumpa...terus jer aku balik UKM...aleh2x xda apa pon sgt nak bincang...pas solat Jumaat aku balik semula ke UPNM...baru nak siap utk kelas renang...hujan lak...lebat lak tu...hope dpt tgk pelangi....setelah aku berjaya memujuknya...

3.Aku xbalik UKM aku terus jer gi rumah mama cheras...rehat kat sana n mandi2x untk persiapan dinner Batalion Kasturi...Batalion Kasturi ni anak angkat Fakulti aku...so semua acara dorang kami kena support...go Kasturi Go....

4.Makan malam dgn Kasturi seronoknya...teringat zaman aku kadet dulu....buat persembahan utk senior2x...pastu kena kacau...haru biru dibuatnya...tapi itulah keseronokan yang xdapat dalam function org awam...

5.Balik dah lewat mata pon dah ngantuk...aku skip lg nak borak dgn makcik....ayoyai...kenapa aku buat dia macam ni...tapi aku betul2x penat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan