Rabu, 7 April 2010

Senyum seindah suria....

Salam...

1.Bangun jer pagi tadi aku hangin tul.....penggera bergerak aku xgerak an aku...nasib baik ah aku jaga sendiri.....aku terus jer mandi n bersiap utk ke UPNM....sebelum tu aku singgah kat pejabat kolej utk bagi kunci pendua bilik aku kat Kak Ina...sebab pagi ni ada org yg pasang cermin n tilam nak masuk....

2.Aku sampai jer kat UPNM...semua org pandang aku n aku tetiba lak terasa ada sesuatu yg xkena dgn penampilan aku hari ni....semua org jumpa aku senyum jer....adakah hari ni hari senyum sedunia....

3.perut pon dah lapar...aku pon terus gi makan kat gazebo...hilang kisah sebab apa org senyum.....lapar ma...pekena laksa pagi2x...huhuhuh....tgh syok makan, tetiba org jabatan pendaftar call suruh amik kad pintar....

4.hahaha...alamak asal pic aku dalam kad pintar ni kembang...nampak pelik gila....tapi oklah dpd xda...pastu aku dpt memo dpd PICT bagi aku akaun emel...tapi xleh bukak pon...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan