Ahad, 4 April 2010

Seharian Yang Menggembirakan

Salam

1.Bangun pagi2x exercise sebelum subuh....pastu solat subuh aku dah tlelap....

2.Tetiba bunyi phone...mama Sg Petani call...tanya pasal tempat kerja baru...jawab call dgn keadaan mamai...apa2x pun wish kat papa semoga dpt naik gaji setelah diinterview oleh PPD Sg Petani...Tahniah kat papa sebab dpt gak segulung ijazah akhirnya setelah lama xda sapa nak bagi semangat utk sambung study kat OUM...akhirnya nasihat aku berguna gak...

3.Pastu dpt msg dpd makcik..jom gi Alor Gajah....set...terus jer bangun solat n start enjin jalan ke Alor Gajah...

4.Sampai kat rumah kawan makcik org dah ramai balik...dapat makan asam pedas...huhu ikan tengiri...best...

5.Pas makan jalan dgn makcik kat Jusco Bandaraya Melaka...beli 2 pasang baju n Perfume...makcik belanja aiskrim...huhuhu...aku lak beli donut J.Co tp xbest sgt xmcm Big Apple...round2x Ayer Keroh...pastu balik ah dalam hujan renyai2x....

6.Sampai rumah makcik dah maghrib...pastu salam dgn ayah makcik terus jer balik bangi...tapi...alamak jam lah pulak kat Nilai..ada accident...5 biji terus...bersilang2x....aiseh...ni mesti pengaruh KL Drift punya hal...(sebenarnya lebih sesuai tukar ke Putrajaya: Drift Evolution 2)...korang mesti faham maksud aku...kalo korang dah tgk filem tu....

7.Sampai bangi terus jer tandatangan buku laporan pelajar...pastu aku menaip ler kat blog ni...pastu zzzzzzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan