Selasa, 6 April 2010

Penat....dalam kesejukan

Salam

1.Pagi2x lg aku dah keluar bilik aku utk ke Pusat Perubatan Islam Azzahrah selepas receptionist dia telephone aku pagi2x...pas amik semua dokumen aku kat Azzahrah aku terus jer gi UPNM...sampai jer sheery dah ajak aku pi makan kat rumah kelab....cantik n eksklusif ah....

2.Pas makan aku terus jer sambung buat artikel...lepak2x n berbual dgn Lan...pukul 5 jer aku terus jer gi Kolam Renang UPNM...ada kelas renang...hohohoho bestnya main air...

3.Tgk langit mcm nak hujan...aku pun gi ah salin pakaian...pastu gi ofis utk amik beg n buku aku...turun jer dpd ofis....alamak hujan lah pulak....aiseh....dok termenung ah aku kat lobi pastu bosan aku naik balik kat ofis...

4.Ofis/bilik aku ni dah ler penghawa dingin berpusat...so sejuknya xtkira ah....nak2x lak hujan n org lak xramai yg ada kat bangunan tu...wooo mcm masuk peti ais....

5.Hujan berhenti pon aku xsedar sebab dah tlelap...aku pun terus jer gi kat motor utk balik ke Bangi...budak2x lak ramai dah call aku sebab aku ada wat pjumpaan dgn dorang...sepatutnya pukul 9 mlm...tp aku sampai kat Bangi jam 9.45 mlm...huhuhu...aku terus jer ah jumpa dorang...bagi taklimat apa yg patut dorang buat b4 semester ni tamat n perancangan semester hadapan....

6.Sampai jer bilik aku tgk mcm serabut jer....banyaknya perabot depan bilik/rumah aku....katil lak size queen...alamak mana muat bilik tido aku....tp dah org bagi amik jelah...aku panggil kadet jr utk tlg aku kemas bilik....siap setel pasang semua benda aku dah tlelap....sedar2x dah pukul 6 pagi......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan